zondag 18 september 2011

Classic Black


Jacket: Zara
Boots: Mango
Bag: Céline

16 opmerkingen:

Anna zei

Wauuuuw het jasje en de tas! Vooral 't jasje, heel mooi :)

Hilde zei

Wauw mooooi <2

Ik heb die Mango boots ook, ik vind ze alleen ruim vallen.

CHOUCHOU-ROBINE zei

Super, super, super mooie items! Mooie aankoop ook dat Zara jasje <33

x

Essiefashion zei

Suuuuuuper mooi :D!!!
oooh die tas <3!!
xxx

Kiwi's Fashion Blog zei

Love all your black loots!

Jay zei

Moooi! Die laarsjes zijn zo leuk, onlangs gekocht? xxx

Debbie zei

Wat een mooie jasje zeg! En ik ben ZO jaloers op je tas.. ik wilde die of een Balenciaga in het zwart gaan kopen.. en nu ga ik verhuizen, haha. Ook leuk, maar ik hou mijn geld dus even achteruit :)

x

Yuliya zei

Love all ♥
Bisous

Diary of Mia zei

I think I have already told you, but once again I love your bag!!

www.diary-of-mia.blogspot.com

jamie zei

gorgeous items!

xx

Sonja zei

Wow, supermooi jack weer! Jammer dat die Zara jacks wel vrij prijzig zijn, anders had ik hele collectie hangen.
Ik ben in een middle of nowhere dorpje geweest (een vakantiepark) net over de grens, in de buurt bij Lommel. Drie weken geleden ben ik nog in Brussel geweest. Ik vind België echt leuk, en lekker dichtbij :-)

Fiorebionda zei

Mooie aankoopjes! Jasje van Zara ziet er echt leuk uit:)

www.glamour-blog.com zei

Mooie aankopen weer!

minnja zei

Great blog. I follow you now.
If you like, please follow back. It would make me very happy

minnja.blogspot.com

LOVE from Germany
Minnja

Nikki zei

zo'n prachtig jasje! x

GUCCISIMA zei

I love your purchases!!
Kisses!!